Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, používá tento web soubory cookie. Další informace naleznete v našich zásadách používání souborů cookie a zásady ochrany osobních dat
Doprava

Doprava zdarma

od 1999,- Kč

Doprava

Dárek k objednávce

Doprava

Osobní odběr

Kamenná pobočka Dubňany

Doprava

Doprava od 49,- Kč

Doprava

Po registraci sleva

Sacharidová dieta rotační

09.12.2020

Sacharidová dieta rotační

Co se stane, když snížíte přísun sacharidů a cukrů na minimum? Logicky začnete hubnou?

Sacharidová dieta rotační

Co se stane, když snížíte přísun sacharidů a cukrů na minimum? Logicky začnete hubnou. Bohužel, naše tělo je hodně přizpůsobivé a po nějaké době, jak už většina z vás ví, se tento proces redukce tuků zastaví. Je to tedy krátkodobé řešení. Pokud ale náhle zvýšíte jejich přísun, Váš metabolismus se zase „nakopne“ a bude lépe pracovat. Výsledkem je dlouhodobější a efektivnější spalování tuků v těle. Jaký je tu rozdíl oproti klasickým vlnám? Rotace cyklů je zde pozvolnější a dá se na ní vydržet mnohem déle.

Můžete například vyzkoušet, pokud trénujete 3-4x týdně, v den tréninku (v týdnu prvním) zůstat na klasickém dávkování sacharidů a v den volna razantně ubrat. (Proč? Protože méně pohybu v den volna = méně vydané energie = méně přijatých kalorií). V dalším týdnu to pro roztočení můžete zaměnit, tělo to jistě čekat nebude. Tato metoda se dá mnohem déle udržet a udržení svalové hmoty je zde stabilnější.

Oproti nízko sacharidové dietě zde spálíte mnohem více tuků.

Doporučené potraviny (základní)

  • Proteinové koktejly
  • Vajíčka
  • Hovězí maso
  • Vepřové maso
  • Krůtí maso
  • Kuřecí maso
  • Králíka
  • Zvěřinu
  • Mořské plody
  • Ryby
  • Zeleninu
  • Ovoce
  • Sýry

V této dietě je dobré vyhýbat se především potravinám obsahující tuk a cukr. Tím se rozumí jíst jídla, které jsou bohaté na cukr a zároveň na tuk nebo naopak.

Sacharidová dieta rotační je jeden z nejlepších možných příkladů stravování, jak udržet velké množství svalové hmoty při současném redukování uloženého tuku v těle.

Jak ale sacharidy rozdělit během dne?

Příkladem:

  • Pondělí: můžete konzumovat 2 dávky sacharidů ve dvou jídlech, například 200g sacharidů na dvě dávky, tedy 100g v jednom jídle dopoledne a například 100g sacharidů v odpoledních hodinách.
  • Úterý: můžete konzumovat 2 dávky sacharidů ve dvou jídlech, například 200g sacharidů na dvě dávky, tedy 100g v jednom jídle dopoledne a například 100g sacharidů v odpoledních hodinách.
  • Středa: můžete konzumovat 2 dávky sacharidů ve dvou jídlech, například 200g sacharidů na dvě dávky, tedy 100g v jednom jídle dopoledne a například 100g sacharidů v odpoledních hodinách.
  • Čtvrtek: zde dojde ke změně, na celý den můžete zvolit dvojnásobné množství, tedy 400g sacharidů. Tentokrát je můžete konzumovat po celý den, jak je rozdělíte, je na vašem uvážení, doporučuje se vyhnout se tukům.
  • Pátek: můžete konzumovat 2 dávky sacharidů ve dvou jídlech, například 200g sacharidů na dvě dávky, tedy 100g v jednom jídle dopoledne a například 100g sacharidů v odpoledních hodinách.
  • Sobota: můžete konzumovat 2 dávky sacharidů ve dvou jídlech, například 200g sacharidů na dvě dávky, tedy 100g v jednom jídle dopoledne a například 100g sacharidů v odpoledních hodinách.
  • Neděle: Pro změnu můžete použít zlatý střed konzumace sacharidů, dnů předešlých. Tedy například porci 300g v jednom jídle, pokud to nezvládnete, snažte se rozdělit na maximálně dvě jídla v dopoledních hodinách.

Závěrem

V den, kdy budete mít velký přísun sacharidů, můžete lépe zatěžovat svaly, proto je dobré naplánovat na tyto dny velké svalové partie. V dalším týdnu se snažte zaměřit hlavně na procítění a váhu uberte. Jednoduše řečeno, díky rotaci nedochází ke stereotypu a tento režim vás nutí neustále měnit dosavadní jídelníček.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NWRjYj